28 typů Motobatt uspokojí 160 různých specifikací
MotoBatt | V | Motobatt (AH) | Motobatt CCA (A) | délka | šířka | výška | total výška | nástavce | vývody |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
MB3U | 12 |
3.8
|
98
|
56
|
110
|
110
|
2
|
||
MBTX4U | 12 |
4.7
|
70
|
114
|
70
|
87
|
87
|
2
|
|
MB5U | 12 |
7
|
105
|
120
|
60
|
130
|
130
|
2
|
|
MB5.5U | 12 |
7
|
105
|
135
|
60
|
130
|
130
|
4
|
|
MB7U | 12 |
6.5
|
100
|
151
|
65
|
94
|
94
|
2
|
|
MBTX7U | 12 |
8
|
115
|
114
|
70
|
128
|
128
|
2
|
|
MBTZ7S | 12 |
6.5
|
130
|
114
|
70
|
107
|
107
|
2
|
|
MB9U | 12 |
11
|
140
|
136
|
76
|
133
|
155
|
6 mm,22 mm
|
4
|
MBTX9U | 12 |
10.5
|
160
|
151
|
87
|
105
|
110
|
5mm
|
4
|
MBT9B4 | 12 |
9
|
140
|
150
|
70
|
104
|
104
|
2
|
|
MB10U | 12 |
14.5
|
175
|
135
|
90
|
146
|
155
|
9 mm
|
4
|
MBTZ10S | 12 |
8.6
|
190
|
151
|
87
|
95
|
95
|
4
|
|
MB12U | 12 |
15
|
160
|
135
|
80
|
161
|
175
|
14 mm
|
4
|
MBTX12U | 12 |
14
|
200
|
151
|
87
|
130
|
145
|
15mm
|
4
|
MBT12B4 | 12 |
11
|
175
|
150
|
70
|
130
|
130
|
2
|
|
MBTX14AU | 12 |
16.5
|
190
|
135
|
90
|
168
|
176
|
8mm
|
4
|
MBT14B4 | 12 |
13
|
175
|
150
|
70
|
145
|
145
|
2
|
|
MBTZ14S | 12 |
11.2
|
190
|
151
|
87
|
110
|
110
|
||
MB16U | 12 |
20
|
240
|
160
|
90
|
161
|
161
|
4
|
|
MB16A | 12 |
17.5
|
200
|
151
|
91
|
181
|
181
|
2
|
|
MB16AU | 12 |
20.5
|
230
|
207
|
72
|
164
|
164
|
2
|
|
MBTX16U | 12 |
19
|
250
|
151
|
87
|
161
|
161
|
4
|
|
MBYZ16HD | 12 |
16.5
|
240
|
151
|
87
|
145
|
145
|
||
MB18U | 12 |
22.5
|
250
|
180
|
90
|
162
|
162
|
4
|
|
MB51814 | 12 |
22
|
260
|
186
|
82
|
171
|
171
|
4
|
|
MBTX20U | 12 |
21
|
280
|
175
|
87
|
155
|
175
|
20mm +ST
|
4
|
MBTX20U HD | 12 |
21
|
280
|
175
|
87
|
155
|
175
|
20mm +ST
|
4
|
MBTX24U | 12 |
25
|
285
|
205
|
87
|
162
|
176
|
14mm
|
4
|
MBTX30U | 12 |
32
|
380
|
166
|
126
|
175
|
192
|
17mm
|
4
|
Převodní tabulka: Zde
Citlivou otázkou při konstrukci motocyklu je umístění a velikost akumulátoru. Konstruktéři byli a jsou nuceni šetřit místem. Vede to nejen k obrovské variabilitě typů baterií, ale často i k poddimenzování prostoru pro motocyklovou baterii. Klasická konstrukce tzv. mokrého akumulátoru pak často poskytuje výkon na samé hranici skutečné potřeby vozidla.
Nedostatek rezervní kapacity zkracuje životnost baterie, zvláště v režimu nepravidelného provozu.
POZOR!!! Mnoho typů „LOW-COST“ baterií může být laciných jednoduše proto, že obsahují méně olova a více kyseliny. Taková baterie vás ale brzy nechá na holičkách.
Díky použití technologie AGM (Absorbed Glas Mat) bylo u baterií Motobatt možné zvýšit plochu a počet olověných desek v jednotlivých článcích. Tím se výrazně zvyšuje výkon, kapacita i spolehlivost v poměru k jejich objemu a váze.
A bsorbed G las M att
Zkráceně AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
V řadě Motobatt lze až překvapivě snadno najít baterii přesně pro váš model. Téměř neúnosnou variabilitu rozměrů a též způsobů instalace bylo nutné rázně vyřešit.
Název „QUADFLEX“ sdružuje hned několik chytrých konstrukčních prvků:
Díky chytrým QUADFLEX prvkům dokáže jeden typ Motobatt plnohodnotně nahradit až 11 typů baterií klasické nomenklatury Yuasa.
Velikost a tloušťka olověných desek přizpůsobená pro každý typ Motobatt zvlášť, vyplní bezezbytku celý objem nádoby. Právě tohle, společně s poctivou konstrukcí zajišťuje bateriím Motobatt extra startovací proud i potřebnou rezervu kapacity. |
„Ve vatičce“ Hutnější skelné rouno AGM článků Motobatt zajišťuje dokonalou ochranu olověných desek a zároveň nebrání rychlému pohybu iontů při zátěži (např. start). |